Galaktinen viesti 6.7.2013

On uuden viestin aika:

Jo on aikoihin eletty, toteaa monikin tästä nykyisestä elämän menosta maanpiirissä. Näinhän asian laita onkin, hallinta asioiden hoidossa on luisunut aivan hallitsemattomaksi kaaokseksi. Arabimaailma kuohuu ja hallitsemattoman sekasorron partaalla, uskonnon varjolla tehdään mitä raaempia veritekoja, tapetaan, kidutetaan ja soditaan. Tämä suunta on tuhon suunta, joka tulee aiheuttamaan suursodan, joka ei enää rajaudu lähi-idän alueille, vaan tulee laajenemaan koskien koko glopaalia maailmaa. Suurvallat häikäilemättömästi käyttävät kyseisiä maita pelinappuloinaan. Todellisuudessa Venäjä ja Amerikka ovat ne sotaa käyvät maat, mutta ovat kulisseissa käyttäen vihoittelevia maita toisiaan vastaan. Tästä hyötyvät aseteollisuus ja sen tuomat vientitulot, lääketeollisuus sekä välillisesti koko rahamaailma, sillä sotivat maat ovat hyviä asiakkaita, jotka ovat kuin lypsylehmiä, joita ei parane tappaa vaan lypsää niin pitkään ja paljon kuin on mahdollista. Ei sodat lopu koskaan ihmisten keskuudesta, niin kauan kuin ihmisiä on ollut, on tapettu ja sodittu, niin kauan kun ihmisä on, tapetaan ja soditaan. Ainoa asia ihmisten keskuudessa kehityksen tuomassa muutoksessa on, että aseet ovat kehittyneet eivätkä ihmiset ole muuttuneet barbaarimaisesta olemuksestaan yhtään parempaan suuntaan. Edelleen kehitys henkisesti on kivikautisella tasolla joskin tekninen ja materiaalinen kehitys on edennyt huimaa vauhtia.

Me täällä toisilta tasoilta näemme kuinka asiat todella eteneät maapallolla ja kuinka ihmiskunta totaalisesti tuhoaa luontoa, eläimiä ja toisiaan. Sanommekin, ettei tämä suunta voi jatkua pitkään, sillä tällainen elämän meno on tuova koko planeetan saastumisen ja tuhoutumisen vaaran vyöhykkeelle. Näin ollen on tulossa uusia muutoksia, niin sanotun kasvihuoneilmiön muodossa. Näin monikin haluaa asian nähdä ja ilmaista. Tiedemiehet puhuvat kasvihuoneilmiöstä ja sen tuomista muutoksista. On silläkin ilmiöllä jonkin verran osaa muuttuneissa sääolosuhteissa, mutta vain pieni prosenttuaalinen osuus kuitenkin. Nykyiset voimakkaat ekologiset muutokset kuuluvat tähän muutoksen aikaan, joka on keskuudessanne menossa. Nämä muutokset ovat vasta alkusoittoa sille mitä on tulossa.

Jo tänä kuluvana vuotena tulee voimakkaita maanjäristyksiä ja tulivuoren purkauksia, jotka muuttavat totuttua elämää suuresti. Kuivat alueet eri mantereilla kastuvat rankkasateista ja tulvista. Alueet, joissa on ollut riittävästi vettä ja kasvillisuutta kärsivät helteistä ja kuivuudesta. Näinhän on jo ollutukin, muutosta on vain se, että nämä ilmiöt tulevat entisestään voimakkaasti lisääntymään. Tämä kaikki vaikuttaa ravinnon ja puhtaan veden saantiin oleellisesti. Ääriolosuhteiden voimistuessa kuolleisuus kasvaa kaiken elollisuuden keskuudessa. Niin ihmiset, eläimet ja kasvit joutuvat kohtaamaan tulevat suuret vaikeudet. Poistuma maapallolla tulee olemaan suuri. Tämä kaikki mitä olen kertonut tässä viestissä on varoituksena tulevista muutoksista, sillä Isämme Jumalamme suunnitelma maaplaneetan tulevaisuudesta on, ettei tälle kauniille planeetalle saa koitua mitään korjaamatonta vahinkoa, sillä tulevaisuudessa on tästä planeetasta tuleva paratiisimainen rauhan ja harmonian tyyssija. Ensin kuitenkin planeetan on käytävä voimakas puhdistus prosessi läpi, sillä nykyiselle maaperälle ei voi mitään hyvää uutta rakenta. Sodat on loputtava, tappaminen ja kiduttaminen ja alistaminen on loputtava ihmisten keskuudesta.

Isä Jumala on nähnyt ainoaksi oikeaksi ja toimivaksi keinoksi puhdistaa maapallo kaikesta negatiivisesta energiasta ennen kuin mitään uutta ja hyvää voi luoda. Tämä puhdistus on jo alkanut ja voimistuu pikku hiljaa ajan kuluessa. Me Galaktisen liiton tiedottajat olemme valveilla jokainen hetki vuorokaudesta. Seuraamme asioiden etenemistä ja olemme valmiudessa auttamaan maan väestöä tarvittaessa mahdollisuuksiemme mukaan. Tukialuksemme ovat maan läheisyydessä valmiina evakuoimaan halukkaat ihmiset mukaamme turvaan tulevilta suurilta ekologisilta muutoksilta, jotka vääjäämättömästi ovat tulevaisuutta. Tähdennämme vielä, halu siirtyä aluksiimme on täysin vapaaehtoista, ketään ei painosteta mitenkään tähän prosessiin.

Tämän viestin sisältö on näin yleisluontoista vielä tässä vaiheessa. Myöhemmin kerromme tämän kanavan välityksellä yksityiskohtaisempia tietoja tulevasta muutoksen ajasta. Muutokset ovat jo tätä päivää voimistuen koko ajan. Olkaa valveilla, seuratkaa tiedotusvälineiden uutisointia, seuratkaa muutoksia luonnossa, lukekaa aikaisempia viestejämme, joista paljon selviää mitä on tulossa ja mitä on odotettavissa. Muutokset eivät ole miellyttäviä, mutta vältttämättömiä.

Galaktisen liiton tiedottaja Audius